woensdag 29 maart 2017

Het boekje is klaar: Zo bak ik puur brood

Het boekje: Zo bak ik puur brood, theorie voor de thuisbakker is klaar.

De prijs is € 16,95 inclusief verzendkosten.

Als je al hebt laten weten dat je interesse hebt, krijg je van mij vandaag of morgen een email.
Heb je dat nog niet gedaan hebt, bestel het dan als volgt:

Stuur een email met je naam, adres en woonplaats naar marionblogt@gmail.com

Je krijgt van mij dan een rekeningnummer toegestuurd waarop je het bedrag kunt overmaken.

Wat krijg je ervoor?


  • Het boekje is in A4 formaat met een plastic voor- en achterkant en een metalen ringbandje aan de zijkant;
  • Het wordt gedrukt in zwart / wit;
  • Het heeft 61 pagina's;
  • Er staan geen foto's in;
  • Er staan wel tabellen in;
  • Het bevat geen recepten omdat het dan veel te duur werd.

Het boekje is bedoeld voor thuisbakkers die meer willen dan het nabakken van recepten van anderen.

Voor de inhoud verwijs ik naar mijn vorige blog.

Er worden geen beginnersvragen in beantwoord als: hoe laat ik mijn brood rijzen, waar koop ik meel enz.

Als je vragen hebt over het boekje, kun je ze hieronder plaatsen of mij een emailtje sturen.

Zodra ik het boekje in huis heb, zal ik er een foto van maken, zodat je kunt zien hoe het eruit ziet.

                                                            ©Marionskitchenstories




5 opmerkingen:

  1. Stuur je ook naar Duitsland?
    Kan natuurlijk wat extra portokosten overmaken...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kan het boekje naar Duitsland sturen. Ik ga het morgen ophalen. Dan weet ik hoe zwaar het is en zal ik laten weten wat het dan kost.

      Verwijderen
  2. Yvonne, als ik het opstuur naar Duitsland gaat het 22,30 euro kosten inclusief het verzenden. Als ik het aangetekend verstuur kost het 24,95 inclusief verzenden.

    BeantwoordenVerwijderen